quarta-feira, 30 de julho de 2008

*(When the love is...) Coma

Love in coma
Autor: Antonio Marcos P. Ferrira
Indie

Una vez larga pasé
Proucurando a alguien
Pero mis ojos no vieron
Ése era usted.
So I am here
wanting to see you
but I cannot wake up
come to help me.

wake me up
I am living a lie
wake me up
I don't want to die
wake me up
I want to resume

no esperaré
lose everything.
I can see my life pass in my mind
I can’t open my eyes
Fast! I don't want to die

Wake me up
I am living a lie
wake me up
I don't want to die
wake me up
I want to resume

I feel your mind screaming for me.
please don't give up
I am still here!
And wake me up
I am not dead
Wake me up…!

I will not die, I am waiting for you.

2 comentários:

Anônimo disse...

Put'z!!!!!!cara eu adorei!!!

Anônimo disse...

baby, i love!!!
pna que vc não escreveu pra mim.....8p
blincadeia vc sabe q te adoro!!
bjxx